De functie medewerker bedrijfsbureau II is gepositioneerd binnen een groot loonbedrijf, waar het bedrijfsbureau is belast met het verzorgen van (na)calculaties en offertes voor (potentiële) opdrachten en het plannen en voorbereiden van opdrachten zodat deze tijdig, efficiënt en binnen budget en afgesproken kaders kunnen worden uitgevoerd. Afhankelijk van de omvang en samenstelling van het bedrijfsbureau is de medewerker bedrijfsbureau II verantwoordelijk voor het uitwerken van calculaties, offertes en nacalculaties voor (potentiële) opdrachten en/of het zorgen voor de planning en werkvoorbereiding van opdrachten. Calculaties en werkvoorbereiding worden ingevuld/uitgewerkt aan de hand van vastgestelde standaarden en bekende kaders. Benodigde materialen en middelen worden voornamelijk afgeroepen bij vaste leveranciers binnen raamcontracten, incidenteel is er sprake van inkoop bij onbekende leveranciers. Externe capaciteit wordt ingehuurd via vaste contractors.
De functie medewerker bedrijfsbureau wordt onderscheiden op drie niveaus. De verschillen tussen de medewerker bedrijfsbureau I, II en III zijn uitgewerkt in de bijlage met Niveau-onderscheidende Kenmerken (NOK).
Resultaatgebieden | Toegevoegde waarde | Resultaatindicatoren |
---|---|---|
Calculatie en offerteverstrekking |
|
|
Planning opdrachten |
|
|
Werkvoorbereiding opdrachten |
|
|
Beschikbaarheid documentatie en informatie |
|
|
Beschikbaarheid materialen en middelen |
|
|
Inzet externe capaciteit |
|
|
Registratie en administratie |
|
|
Rapportage en verantwoording |
|
|
Nacalculatie |
|
|
Medewerker bedrijfsbureau I | Medewerker bedrijfsbureau II | Medewerker bedrijfsbureau III |
---|---|---|
Aandachtsgebied | ||
|
|
|
Aard en omvang opdrachten/projecten | ||
|
|
|
Complexiteit planningsproces | ||
|
|
|
Documentatie en informatie | ||
|
|
|
Vrijheidsgraden inkoop/afroep | ||
|
|
|
Kennis en ervaring | ||
|
|
|